26.1.06

Omituiset tapani

Vastaan nyt saamaani haasteeseen ja listaan viisi omituisinta tapaani (haastamatta muita kuitenkaan tekemään samoin).

1. Nukun aina jättiläismäinen tyyny sylissäni. Minun on otettava tyyny myös matkoille mukaan. Se täyttää yhden pienen matkalaukun kokonaan, mikä lisää kantamuksieni määrää.

2. Syön yleensä jälkiruuan ensimmäiseksi. Syynä on se, että nälkäisenä kaikki maistuu paremmalta ja olen enemmän jälki- kuin pääruokien ystävä.

3. Monella kirjat ovat varmasti hyllyssä aakkosjärjestyksessä, mutta minä olen luokitellut kaikki omistamani kirjat kirjaston luokitusjärjestelmän tavoin.

4. Ripustan pyykit narulle värien mukaan luokiteltuna. Tästä tavasta olen yrittänyt päästä eroon.

5. Viimeinen omituisuuteni on poikani kertoma. Hänen mielestään on omituista, että pakotan lapset pukemaan kaulaliinaa myöten kaikki vaatteet päälle ulos lähtiessä, vaikka lapset kävisivät vain läheisellä kioskilla ja juoksisivat matkan kovalla vauhdilla.

Ei kommentteja: